Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Bisous is heel eenvoudig. Klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" voor het product dat je wilt kopen. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar je winkelwagen. Klik op 'Bestellen' en vul je adresgegevens in om veilig te betalen met IDEAL, Bancontact, creditcard, Belfius, KBC of PayPal.

Zijn de betalingen veilig?

Alle betalingen worden gedaan via een 100% SSL-beveiligd proces. Dankzij onze webshop provider Shopify kunnen we onze klanten een zeer veilige betaalomgeving bieden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij verzenden bestellingen dezelfde avond nog. Wij vragen je dan ook om je opzegging zo spoedig mogelijk te melden. Als je bestelling al is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren. Daarna kun je je bestelling niet retourneren totdat je deze thuis hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice of stuur een e-mail naar Support@Bisousamsterdam.com om je pakket te annuleren.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Momenteel kan je bij Bisous betalen met IDEAL, Bancontact, kredietkaart, Belfius, KBC en PayPal. Bij elke optie wordt u doorverwezen naar een 100% SSL-beveiligde omgeving om uw betaling in alle veiligheid te voltooien.

Zijn er verzendkosten van toepassing?

Ook al kost het ons veel om het product naar je toe te sturen, wij brengen GEEN verzendkosten in rekening. Dit is een cadeau van ons :)

Hoe lang duurt de levering?

Wij leveren onze producten binnen 5-7 werkdagen nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Je kunt je bestelling eenvoudig volgen op onze pagina voor het volgen van bestellingen. Vul je ordernummer in en zie precies waar je pakket zich nu bevindt.

De leveringstermijn is verstreken en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de geschatte levertijd bezorgd. In zeer uitzonderlijke gevallen kan een bepaalde bestelling vertraging oplopen, meestal om redenen buiten onze controle. Heb je je bestelling binnen drie dagen na de geschatte levertijd nog steeds niet ontvangen? Neem contact op met de klantenservice of stuur een e-mail naar Support@Bisousamsterdam.com.

Mijn bestelling is onjuist of incompleet?

Mocht je bestelling beschadigd of incompleet zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we naar een passende oplossing!

Staat je vraag er niet bij?

Als je na het lezen van de FAQ nog vragen hebt. Neem dan gerust contact op met ons team!

Contacteer ons